Veelgestelde Vragen over Garantie

Hoe weet ik dat de hulp betrouwbaar is?

Wij screenen nieuwe medewerkers aan de hand van hun identiteitsbewijs, werkervaring, reviews en aan de hand van onze eigen ervaring. Daarnaast gaat elke hulp proefdraaien en spreken we ze voordat ze aan de slag kunnen bij Verbindende Handen. Daarnaast blijven we de werkzaamheden monitoren en hebben daardoor zicht op waar het goed gaat en waar niet.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de huishoudelijke hulp?

Wij proberen een goede inschatting te maken bij het samenbrengen van klanten en hulpen. Mocht de samenwerking anders uitpakken dan verwacht dan horen wij dat graag. Wij gaan dan op zoek naar een nieuwe hulp, die beter aan de wensen voldoet of zoeken een andere passende oplossing. Ons doel is dat je tevreden bent! Neem gerust contact met ons op!

Ben ik verzekerd voor schade die door de hulp wordt veroorzaakt?

Verbindende Handen heeft een aansprakelijkheidsverzekering welke schade door toedoen van de hulp dekt. Mocht er schade zijn ontstaan dan komen we langs om samen een claim in te dienen bij de verzekering.