Veelgestelde Vragen over Huishoudelijke Hulp
Hoe werkt het bij jullie om een huishoudhulp in te huren?
Wanneer je op zoek bent naar een huishoudhulp kun je contact met ons opnemen. We gaan dan samen kijken naar wat jouw eisen en wensen zijn. Vervolgens zorgen wij voor een huishoudhulp waarvan wij denken dat zij bij jou past.
Spreken de hulpen Nederlands?
Onze medewerkers vormen een verzameling van vele nationaliteiten en culturen, maar iedereen spreekt voldoende Nederlands of Engels! Mocht je toch niet goed genoeg met jouw hulp kunnen communiceren, laat het ons dan direct weten. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.
Komt de hulp bij mij persoonlijk in dienst?
Bij Verbindende Handen werken we met een unieke structuur waarbij jij wel opdrachtgever bent, maar geen werkgever. Je hebt dus niet de verantwoordelijkheden verplichtingen die je als werkgever wel zou hebben. De hulp wordt niet rechtstreeks door jou betaald, maar je ontvangt één keer per maand een factuur van Verbindende Handen. Wij zorgen voor de betaling aan de hulp.
De hulp is niet op komen dagen, wat nu?
Het is ontzettend vervelend als de hulp niet op de werkafspraak verschijnt. Neem in dat geval even contact op met ons, zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is en een passende oplossing kunnen bedenken.
Kan ik van hulp wisselen?
Ben je niet tevreden over je hulp of is het geen goede match (meer)? Laat het ons direct weten. We helpen je dan graag aan een nieuwe vaste hulp.
Welke diensten biedt Verbindende Handen aan?
Bij Verbindende Handen bieden we de volgende diensten aan: Huishoud hulp en Schoonmaak. Ook bieden we zakelijke schoonmaak en schoonmaak voor eenmalige opdrachten.
Wat is inbegrepen bij Thuis Schoonmaak?
Bij Verbindende Handen valt onder Thuis Schoonmaak: het afstoffen, stofzuigen en dweilen van alle ruimtes, het sanitair schoonmaken en de keuken aan de buitenkant (dus geen koelkast en oven/magnetron of kastjes van de binnenkant). Haal zelf alle benodigde schoonmaakmiddelen en – materialen van te voren in huis. Bij de eerste afspraak wordt besproken welke werkzaamheden je gedaan wilt hebben. We raden je aan om een lijstje te maken met de gewenste werkzaamheden. Het is prettig om je wensen en prioriteiten te bespreken met jouw huishoudelijke hulp en tijdens de eerste afspraak een rondje door je huis te lopen.
Mijn hulp is ziek, en nu?
Wanneer jouw vaste hulp ziek is zullen we contact met je opnemen. Dan gaan we overleggen over mogelijke oplossingen. Je betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren. Bij ziekte van de hulp hoef je niet te betalen.
Hoe verloopt de eerste afspraak?
Je maakt persoonlijk kennis tijdens de eerste schoonmaakafspraak! De eerste keer dat de hulp komt schoonmaken is het van belang dat er even iemand aanwezig is om aan de hulp te laten zien waar alle schoonmaakmiddelen en materialen staan, om instructies te geven en om kennis te maken!